Szanowni Mieszkańcy!
Chełmska Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje o uruchomieniu systemu e-BOK - Elektronicznego Biura Obsługi Klientów.
Co umożliwia e-BOK?
- sprawdzenie wysokości naliczeń i wpłat za każdy miesiąc,
- sprawdzenie wysokości aktualnego salda lokalu
- podgląd dokumentów księgowych,
- podgląd historii płatności,
- sprawdzenie stanów wodomierzy.
Jakie korzyści daje e-BOK?
Chcąc zapoznać się z wymienionymi danymi nie muszą Państwo kontaktować się z nami osobiście. Można uzyskać je w każdej chwili, nie wychodząc z domu, za pomocą komputera i dostępu do Internetu.
Jak aktywować dostęp do e-BOK?
Należy udać się do siedziby Spółdzielni z dowodem tożsamości, gdzie zostanie wygenerowany dla Państwa indywidualny identyfikator i jednorazowe hasło. Dostęp do systemu e-BOK zostanie aktywowany w ciągu 48 godzin od wizyty w Spółdzielni. W celu zalogowania się należy uruchomić zakładkę e-BOK na naszej stronie internetowej. Po pierwszym zalogowaniu prosimy o zmianę hasła na własne i posługiwanie się nim w przyszłości. Identyfikator pozostaje niezmienny.
Uprzejmie informujemy, że Spółdzielnia nie posiada informacji o indywidualnych hasłach i nie może ich odtworzyć. W przypadku utraty hasła Spółdzielnia może jedynie ponownie wygenerować nowe jednorazowe hasło likwidując jednocześnie wcześniejsze hasło.