Szanowni Mieszkańcy!

Chełmska Spółdzielnia Mieszkaniowa informuje o uruchomieniu systemu e-BOK - Elektronicznego Biura Obsługi Klientów.

Co umożliwia e-BOK?

  • sprawdzenie wysokości naliczeń i wpłat za każdy miesiąc,
  • sprawdzenie wysokości aktualnego salda lokalu
  • podgląd dokumentów księgowych,
  • podgląd historii płatności,
  • sprawdzenie stanów wodomierzy.

Jakie korzyści daje e-BOK?

Chcąc zapoznać się z wymienionymi danymi nie muszą Państwo kontaktować się z nami osobiście. Można uzyskać je w  każdej chwili, nie wychodząc z domu, za pomocą komputera i dostępu do Internetu.

Jak aktywować dostęp do e-BOK?

Należy udać się do siedziby Spółdzielni z dowodem tożsamości, gdzie zostanie wygenerowany dla Państwa indywidualny identyfikator i jednorazowe hasło. Dostęp do systemu e-BOK zostanie aktywowany w ciągu 48 godzin od wizyty w Spółdzielni. W celu zalogowania się należy uruchomić  zakładkę e-BOK na naszej stronie internetowej. Po pierwszym zalogowaniu prosimy o zmianę hasła na własne i posługiwanie się nim w przyszłości. Identyfikator pozostaje niezmienny.

Uprzejmie informujemy, że Spółdzielnia nie posiada informacji o indywidualnych hasłach i nie może ich odtworzyć. W przypadku utraty hasła Spółdzielnia może jedynie ponownie wygenerować nowe jednorazowe hasło likwidując jednocześnie wcześniejsze hasło.

Informacja o plikach cookie

Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych w naszym serwisie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies.